سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Orbit Downloader 4.1.0.7 – دانلود سریع فایل‌ها

Orbit Downloader برنامه مدیریت دانلودی است که برای نسل جدید وب ساخته شده است. از طریق اوربیت شما به سادگی می توانید ویدیو، موزیک و انواع دیگر فایل های را از سایت هایی مانند Myspace، YouTube، Imeem، Pandora و Rapidshare دانلود کنید. از ویژگی های بارز این برنامه می توان به امکان دانلود ویدیو ها و موزیک ها از رسانه های اجتماعی، تسریع شتاب دانلود، پشتیبانی دانلود از سایت رپیدشیر، پشتیبانی از تمامی مرورگر ها، پشتیبانی از پروتوکل های HTTP، FTP، MMS، RTSP و RTMP، پشتیبانی از امکان تنظیم پروکــسی و پشتیبانی از امکان مکث، Resume و دانلود مجدد اشاره کرد.

 

Orbit Downloader

 

.: ادامه مطلب :.

Skype 5.9.0.115 – پیام رسان صوتی و تصویری

Skype نرم افزاری رایگان و بسیار معروف می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه دیگران استفاده می کند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی و تصویری را فراهم نماید.

 

Skype

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:برنامه Skype,برنامه اسکایپ,دانلود Skype,دانلود اسکایپ,مسنجر Skype,نرم افزار Skype,چت تصویری,چت صوتی,چت ویدئویی,
  • Foxit Reader 5.3.0.0423 – مشاهده اسناد PDF

    Foxit Reader نرم افزاری رایگان، قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون بزرگنمایی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

     

    Foxit Reader

     

    .: ادامه مطلب :.

    GIMP 2.8.0 – ویرایشگر تصاویر

    GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود.

     

    GIMP

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:GIMP,جایگزین فتوشاپ,دانلود GIMP,نرم افزار GIMP,ویرایش عکس,ویرایشگر تصاویر,
  • Comodo Dragon 18.3 – مرورگر سریع و امن

    Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت یکتا دانلود دریافت نمایید.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    Picasa 3.9 Build 136.02 – جستجو، مدیریت و مشاهده تصاویر

    Picasa نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای کار کردن با تصویر است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به سادگی هر تصویر، حتی تصاویر که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید را بیابید و آنهارا ویرایش و چاپ نمایید، یا آنهارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، از آن ها آلبوم تهیه نمایید و همچنین بر روی آنها پسورد قرار دهید و حتی آنها را برروی سی دی و دی وی دی ذخیره نمایید. هر زمان که نرم افزار Picasa شروع به کار می نماید بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود روی دیسک را جستجو کرده و سازماندهی می نماید.

     

    Picasa

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود لایو والپیپر جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull آندروید

     دانلود لایو والپیپر آندروید جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull - با تصویر زمینه جمجمه، اثرات درخشان و پیمایش زندگی می کنند! برای طرفداران علمی تخیلی ، ترسناک وتکنولوژی بیگانه مناسب می باشد. بهینه شده برای گوشی های تلفن همراه آندروید. پیاده سازی با استفاده از اپنجیال با بهبود بهره وری، و همچنین تنظیمات مربوط به پردازنده و قدرت صرفه جویی بالا باطری ارائه شده است.
     

    دانلود لایو والپیپر جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull آندروید

     

    .: ادامه مطلب :.

    CDBurnerXP 4.4.1.3099 – رایت آسان داده ها

    CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

     

    cdburnerxp رایت آسان و سریع CD و DVDها با نرم افزار CDBurnerXP Pro 4.3.8.2474

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

    نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال بسیار زیاد پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیت های متنوع و گسترده است. توسط نرم افزار Miro می توانید فرمت های HD را بالاترین کیفیت پخش کنید. قابلیت جستجوی ویدئو و آهنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان و متن باز می باشد. نرم افزار Miro را می توانید از وب سایت یکتا دانلود دریافت کنید.

     

    miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    Earth Alerts 2012.1.12 – پیش بینی حوادث طبیعی

    Earth Alerts نرم افزاری فوق العاده جالب و کارامد که به شما پدیده های طبیعی که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد را گزارش می دهد و میتواند آنها را پیش بینی که و به شما اطلاع دهید که چه زمانی چه حادثه طبیعی رخ خواهد داد. این نرم افزار اطلاعیه های جهانی ، گزارش ها و عکس های ماهواره ای مختلفی را از یک پدیده در زمان وقوع یا قبل از وقوع آن را برای کاربر آماده میکند تا کاربر بتواند از آن حادثه طبیعی رخ داده یا قبل از رخ دادن آن اطلاع داشته باشد. این اطلاعات و گزارشات از منابع مختلف اینترنتی که توسط سازمان های جهانی آب و هوا ، زمین شناسایی ایالات متحده آمریکا و موسسه اسمیتسونیان ارائه می شود به سمع و بصر کاربر می رسد.

     

    alerts پیش بینی حوادث طبیعی و آب و هوا با Earth Alerts 2011.1.154

     

    .: ادامه مطلب :.

    uTorrent می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۲۵ گدجت کاربردی ویندوز سون Windows 7 Gadgets

    گدجت ها ابزارک های زیبا و کاربردی هستند که به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارند و علاوه بر زیبایی ، می توانند بیانکر نکات مهمی نظیر زمان و تاریخ ، مقدار مصرفی رم و سی پی یو و … باشند . از این رو برای شما کاربران ویندزو ۷ ، مجموعه از ۲۵ ابزارک کاربردی را آماده دریافت نموده ایم که امیدواریم مورد بهره‌ی کافی را از آن ها ببرید .

     

    Windows 7 Gadgets مجموعه 25 گدجت كاربردي ويندوز سون Windows 7 Gadgets

     

    .: ادامه مطلب :.

    CrystalDiskInfo نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید. امیدواریم این نرم افزار مفید واقع شود.نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید. امیدواریم این نرم افزار مفید واقع شود.

     

    CrystalDiskInfo

     

    .: ادامه مطلب :.

    Ubuntu 12.04 – لینوکس اوبونتو

    اوبونتو یک سیستم عامل کاملاً‌ آزاد و رایگان بر اساس گنو/لینوکس٬ همراه با پشتیبانی در سطح جامعه کاربران و خدمات تجاری و حرفه‌ای است. اوبونتو توسط اجتماع بزرگی از کاربران و توسعه دهندگان در سراسر دنیا توسعه داده میشود و ما از شما نیز دعوت می‌نمائیم تا به این اجتماع بپیوندید! اجتماع اوبونتو بر اساس ایده‌های فلسفه اوبونتو که می‌گوید: نر‌م‌افزار باید آزاد و رایگان در اختیار عموم باشد٬ همچنین ابزارهای نرم‌افزاری مختلف می‌بایست به صورت سفارشی و به زبان محلی کاربران در اختیارشان باشند و کاربران مجاز باشند نرم‌افزار را بر اساس نیازهای خود سفارشی نموده و استفاده نمایند٬ شکل گرفته است.این آزادیها موجب شده‌اند٬ اوبونتو اساساً با نرم افزارهای سنتی خصوصی متفاوت باشد. نه تنها ابزارها و نرم‌افزارهای مورد نیازتان رایگان هستند٬ بلکه شما مجاز خواهید بود نرم‌افزارها را مطابق نیازتان و بگونه‌ای که مایلید سفارشی نموده و استفاده نمائید.

     

    Ubuntu

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:دانلود Ubuntu,دانلود اوبونتو,دانلود لینوکس,سیستم عامل لینوکس,لینوکس Ubuntu,
  • Notepad++ 6.1.2 – ویرایشگر حرفه ای متن

    ++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

     

    Notepad++ ویرایشگر حرفه ای متن Notepad++ 6.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    VirtualBox 4.1.14.77440 – استفاده همزمان از چند سیستم عامل

    VirtualBox نرم افزاری رایگان و متن باز است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. در این نرم افزار سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و کاربر اصلاً حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. این نرم افزار انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود.

     

    VirtualBox

     

    .: ادامه مطلب :.

    Opera 11.62 Final / Opera 12.00 Beta 1 – مرورگر اپرا

    Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم یکتا دانلود پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    Google Chrome 18.0.1025.162 Final / 19.0.1084.36 Beta – گوگل کروم

    Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    Auslogics Disk Defrag 3.4.2.10 – یکپارچه سازی سریع دیسک

    Auslogics Disk Defrag نرم افزاری رایگان، کم حجم و قدرتمند برای یکپارچه سازی (دفرگ) انواع حافظه ها نظیر هارد دیسک ها، مموری کارت ها و… با سرعت بالا می باشد.

     

    Auslogics Disk Defrag

     

    .: ادامه مطلب :.

    CCleaner 3.18.1707 – پاک سازی ویندوز

    CCleaner نرم افزاری رایگان، بسیار محبوب و قدرتمند جهت پاک سازی فایل های بیهوده، رد پاها، تاریخچه مرورگرهای اینترنتی ، خطاهای رجیستری و … می باشد.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    نرم افزار پارسی را پاس بداریم 3.0

    نرم افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاک سازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان تولید شده است.

     

    Parsi_Ra_Paas_Bedarim

     

    .: ادامه مطلب :.

    پاکسازی سیستم های آلوده با Dr.Web Scanner 6.00.16.01270

    Dr.Web Scanner یکی دیگر از محصولات امنیتی Dr.Web می باشد که کار اصلی آن اسکن حرفه ای سیستم های آلوده و درپی آن پاکسازی تمام فایل های مخرب می باشد . این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

     

    Dr.Web Scanner پاكسازي سيستم هاي آلوده با Dr.Web Scanner 6.00.16.01270

     

    .: ادامه مطلب :.

    SeaMonkey 2.9 – مرورگری با امکانات گسترده

    SeaMonkey مرورگری رایگان و تحت حمایت شرکت موزیلا می باشد. این مرورگر دارای امکاناتی همچون نمایش بغل هم صفحات، قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری، امکان چت IRC، دارای ویرایشگر ساده صفحات اینترنتی، قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها، مدیریت تصاویر و امکان بلوکه نمودن آنها برای افزایش سرعت اینترنتی، قابلیت انجام تنظیمات امنیتی، گذاشتن رمز عبور، مدیریت کوکی ها، پشتیبانی از زبانهای مختلف و … می باشد.

     

    SeaMonkey

     

    .: ادامه مطلب :.

    Miranda IM 10.9.48 – پیام رسان چند منظوره

    مسنجر Miranda IM یک برنامه سریع , سبک , و آسان با پشتیبانی از پروتکل های زیادی میباشد این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای ایکونها , صدا ها و پلاگیهای رایگان زیادی میباشد و حجم و حافظه زیادی نمیخواهد و به راحتی نصب و استفاده میشود و نسخه پرتابل ان نیز به راحتی در یو اس بی USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب میباشد .

     

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    New Collection of Business Cards 2012 – Pack 2

    پس از استقبالی که از مجموعه شماره یک پک کارت ویزیت های ۲۰۱۲ به عمل آمد تصمیم گرفتیم مجموعه دوم این پک را در یکتا دانلود قرار دهیم . در این پک ۱۸ کارت ویزیت بسیار زیبا با فرمت PSD و به صورت لایه باز قرار گرفته اند که می توانید به سادگی آنها را با نرم افزار فتوشاپ آن گونه که می خواهید سفارشی سازی کنید .

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.11 Build 5 Final

    Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
    این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی یکتا دانلود و … اشاره کرد.

     

    IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.11 Build 5 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 8.7

    K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.70

     

    .: ادامه مطلب :.

    Google Earth 6.2.2.6613 – گوگل ارث

    Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

     

    Google Earth

      

    .: ادامه مطلب :.

    پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری با GOM Player 2.1.25.5017

    برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0 Final

    Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

     

    Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه والپیپرهای با کیفیت از طبیعت Nature Desktop Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۷ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰ در ۲۶۵۶ آماده شده اند .

     

    Nature desktop wallpapers مجموعه والپيپرهاي با كيفيت از طبيعت Nature Desktop Wallpapers

     

    .: ادامه مطلب :.

    حرفه ای ترین مرورگر اینترنت با نام Mozilla Firefox 12.0 Final

    Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

     

    Mozilla Firefox حرفه ای ترین مرورگر اینترنت با نام Mozilla Firefox 12.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    بیوگرافی و زندگی نامه حضرت زهرا سلام الله

    بیوگرافی و زندگی نامه حضرت زهرا سلام الله

     

    فاطمه (علیها السلام) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است.

     

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.lxb.ir

    سافت دانلود

    Orbit Downloader 4.1.0.7 – دانلود سریع فایل‌ها

    سافت دانلود

    سافت دانلود