سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود مستند زیبای باشگاه محبوب رئال مادرید Real Madrid Documentary

دانلود مستند زیبای باشگاه محبوب رئال مادرید Real Madrid Documentary


بار دیگر تیم  ایرانیان دانلود با یک مستند زیبای ورزشی و تاریخی در خدمت شماست، این بار مستند باشگاه محبوب و معروف رئال مادرید را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.رئالی‌ها در طی تاریخ خود، حتی یک بار هم از لیگ اول اسپانیا (لالیگا) خارج نشدند و همیشه در این لیگ حضور داشتند. آن‌ها از دهه ۵۰ بود که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا به همگان معرفی کردند. در دهه ۸۰ یکی از بهترین دوران‌های خود را داشتند و یکی از بهترین تیم‌ها بودند (معروف به «تیم کرکس‌ها») که موفق به کسب دو جام یوفا، ۵ قهرمانی متوالی اسپانیا، ۱ قهرمانی جام اسپانیا و ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا شدند.لباس تیم از ابتدا به رنگ سفید بوده‌است. هر چند که رنگ آبی که در ابتدا کاملاً در لباس تیم مشخص بود، بارها به‌خاطر زیباترشدن و یا تغییر حامی مالی تیم، دچار تغییر شد. ورزشگاه خانگی آن‌ها، سانتیاگو برنابئوست که گنجایش ۸۰٫۳۵۴ نفر به صورت نشسته را داراست. این ورزشگاه در مرکز شهر مادرید قرار دارد و از سال ۱۹۴۷، ورزشگاه اختصاصی این تیم شد. این ورزشگاه تاکنون ۴ بار و در سال‌های ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰، میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.رئال مادرید سال‌هاست که در لالیگا، از تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود و رقیب اصلی تیم نیز، بارسلوناست. از نظر درآمد، رئال مادرید با ۴۱۰ میلیون یورو درآمد در صدر تیم‌های دنیا قرار دارد و با ارزشی معادل ۹۵۰ میلیون یورو، تا سال ۲۰۰۸، دومین تیم پرارزش دنیا بود. این مستند زیبا که نشانگر محبوبیت تاریخی این تیم است و مربوط به تاریخچه ۱۰۰ سال بعد از به وجود آمدن رئال می باشد را هم اکنون از سایت ایرانیان دانلود با فرمت avi. و کم حجم شده دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود قسمت دوم مستند فوق سریع ها-Super Speeders 2 Across America

دانلود قسمت دوم مستند فوق سریع ها-Super Speeders 2 Across America

راب فرتی (Rob Ferretti) از سال ۲۰۰۳ و هنگامی که درگیر مسابقات خیابانی در محله های نیویورک شد همواره به عنوان سرگرمی با دوربین هندی کمی که به همراه خود داشت از این مسابقات تصویر برداری میکرد و کلیپ های کوتاهی را که ضبط کرده بود با کمک دوستانش بر روی اینترنت قرار میداد. پس از مدتی با مشاهده ی استقبال بالایی که از این کلیپ های کوتاه میشد راب به این فکر افتاد که میتواند با جمع اوری و تهیه DVD از این کلیپ ها برای خود درآمد زایی کند. از این رو با شرکت در یک دوره کلاس های پایه با ادیت و فنون پایه سینمایی آشنا شد و خود شروع به ویرایش و تهیه اولین DVD کارهایش کرد . پس از موفقیت و استقبال بی نظیری که از این DVD شد و سود بسیار زیادی را نصیب راب کرد او به طور جدی روی انتشار DVD های بعدی سرمایه گذاری کرد و تا به حال ۵ DVD از مجموعه فوق سریع ها (Super Speeders) را منتشر کرده است

در هر قسمت از این مجموعه شما شاهد آزمایش و حرکات نمایشی و همچنین مسابقات خیابانی انواع لامبورگینی و فراری  و دیگر اتوموبیل های فوق سریع و به شدت تقویت شده خواهید بود. این اتفاقات کاملا در خیابان های عادی شهرها روی میدهد و هیچگونه هماهنگی قبلی برای آنها انجام نشده است . جایی که هیچ پرچم شطرنجی یا چراغی شروع مسابقه را اعلام نمیکند و رانندگان با به صدا در آوردن بوق ماشینهای خود رقیب را به مسابقه دعوت میکنند. در طی این مسابقات شما شاهد صحنه های واقعی تعقیب و گریز از دست پلیس ها , تصادفات شدید و بسیاری اتفاقات کاملا واقعی و بدون هیچگونه جلوه های ویژه هستید و میتوانید لذت واقعی سرعت را بچشید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند زندگینامه و لحظات به یادماندنی زیدان Zinedine Zidane Exclusive Fate

دانلود مستند زندگینامه و لحظات به یادماندنی زیدان Zinedine Zidane Exclusive Fate

تیم ایرانیان دانلود با یکی دیگر از مستندهای زیبای ورزشی در خدمت شماست. این مستند زیبا به زندگی اسطوره فوتبال فرانسه می پردازد و لحظات نابی از حضور این ستاره فوتبال در میدان مسابقات را به تصویر می کشد. زین‌الدین یزید زیدان ملقب به زیزو متولد ۲۳ ژوئن ۱۹۷۳ فوتبالیست مشهور فرانسوی (الجزایری‌الاصل) است که در میانهٔ میدان ( هافبک ) بازی می‌کند، وی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در جهان شناخته می‌شود و یک اسطوره به حساب می آید. زیدان جوان‌ترین فرزند خانوادهٔ هفت نفری خود است. پدر و مادرش، اسماعیل و ملیکه، نام داشتند و نسبتشان به روستایی در الجزایر برمی‌گشت. حزب دست راستی فرانسه، جبهه ملی، ادعا می‌کرد که پدر زیدان در جریان جنگ استقلال الجزایر از «حرکی»ها بوده‌است (یعنی از کسانی که در رکاب ارتش فرانسه و علیه الجزایر جنگیده‌اند) اما زیدان این ادعا را به شدت رد کرده‌است و همیشه گذشته و تاریخ خود را ارج نهاده‌است. زیدان در ۱۹۹۳ با ورونیک، رقاص و مدل اسپانیایی‌الاصل، ازدواج کرد.او تاکنون برای تیم‌های باشگاهی همچون یوونتوس و رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به میدان آمده‌است.او در تاریخ فوتبال خود، سه بار جایزهٔ بهترین بازیکن سال جهان، یک بار جایزهٔ بهترین بازیکن سال اروپا، یک بار جایزهٔ پرارزش‌ ترین بازیکن جام باشگاه‌های اروپا و یک بار جایزهٔ بهترین بازیکن جام جهانی را دریافت کرده‌است و به قهرمانی جام جهانی، جام ملت‌های اروپا، جام باشگاه‌های اروپا، لیگ ایتالیا، و لیگ اسپانیا نائل آمده‌است و از این رو می ‌توان او را از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ دانست. او در ضمن در فینال جام جهانی و در فینال جام باشگاه‌های اروپا گل زده‌است. او در فرانسه رده دومین فوتبالیست تاریخ فرانسه را به خود اختصاص داده‌است.زیدان پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ از فوتبال خداحافظی کرد و به این ترتیب رئال مادرید آخرین تیم باشگاهی و فینال جام جهانی ۲۰۰۶ آخرین بازی حرفه‌ای او بود. در همین فینال ضربهٔ سر او به شکم ماتراتزی و کارت قرمزی که دریافت کرد، یکی از جنجالی‌ترین لحظات تاریخ زندگی‌اش را در آخرین لحظات عمر حرفه‌ای‌اش رقم زد. در این مستند زیبا و کمیاب بسیاری از گل های خاطره انگیز زیدان را خواهید دید و در کنار آن خلاصه ای از زندگی زیدان را نیز مشاهده خواهید کرد. وعلاوه بر آن خاطراتی از زیدان را از زبان دیگر بازیکنان اسطوره ای مثل David Beckham، Alessandro Del Piero و Patrick Vieira نیز خواهید شنید. لازم به ذکر است که این مستند زیبا با کیفیت avi.

.: ادامه مطلب :.

دانلود قسمت سوم مستند فوق سریع ها – Super Speeders 3 On The Run

راب فرتی (Rob Ferretti) از سال ۲۰۰۳ و هنگامی که درگیر مسابقات خیابانی در محله های نیویورک شد همواره به عنوان سرگرمی با دوربین هندی کمی که به همراه خود داشت از این مسابقات تصویر برداری میکرد و کلیپ های کوتاهی را که ضبط کرده بود با کمک دوستانش بر روی اینترنت قرار میداد. پس از مدتی با مشاهده ی استقبال بالایی که از این کلیپ های کوتاه میشد راب به این فکر افتاد که میتواند با جمع اوری و تهیه DVD از این کلیپ ها برای خود درآمد زایی کند. از این رو با شرکت در یک دوره کلاس های پایه با ادیت و فنون پایه سینمایی آشنا شد و خود شروع به ویرایش و تهیه اولین DVD کارهایش کرد . پس از موفقیت و استقبال بی نظیری که از این DVD شد و سود بسیار زیادی را نصیب راب کرد او به طور جدی روی انتشار DVD های بعدی سرمایه گذاری کرد و تا به حال ۵ DVD از مجموعه فوق سریع ها (Super Speeders) را منتشر کرده است.

در هر قسمت از این مجموعه شما شاهد آزمایش و حرکات نمایشی و همچنین مسابقات خیابانی انواع لامبورگینی و فراری  و دیگر اتوموبیل های فوق سریع و به شدت تقویت شده خواهید بود. این اتفاقات کاملا در خیابان های عادی شهرها روی میدهد و هیچگونه هماهنگی قبلی برای آنها انجام نشده است . جایی که هیچ پرچم شطرنجی یا چراغی شروع مسابقه را اعلام نمیکند و رانندگان با به صدا در آوردن بوق ماشینهای خود رقیب را به مسابقه دعوت میکنند. در طی این مسابقات شما شاهد صحنه های واقعی تعقیب و گریز از دست پلیس ها , تصادفات شدید و بسیاری اتفاقات کاملا واقعی و بدون هیچگونه جلوه های ویژه هستید و میتوانید لذت واقعی سرعت را بچشید.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند سیاره زمین.قسمت هشتم, جنگلها- Planet Earth:Jungles

دانلود مستند سیاره زمین.قسمت هشتم, جنگلها- Planet Earth:Jungles

سری مستندهای سیاره زمین (Planet Earth) کاری از بخش تاریخ طبیعی شبکه بی بی سی و با کمک شبکه های دیسکاوری امریکا و سی بی سی تهیه شده و در سال ۲۰۰۶ به روی آنتن رفته است . این مستند بسیار زیبا با بودجه ای بالغ بر ۱۶ میلیون پوند انگلیس ( ۲۵ میلیون دلار ) و در طی مدت ۵ سال با تهیه کنندگی Alastair Fothergill و روایتگری  David Attenborough یکی از مشهور ترین گویندگان مستند انگلیس و Sigourney Weaver بازیگر معروف امریکایی  و بازیگر سری فیلمهای بیگانه (َAlien) در ۱۱ قسمت تولید شده است و در هر قسمت از خود به یکی از اقلیم های زمین و موجودات ساکن آن میپردازد.

این مجموعه زیبا و حیرت انگیز که عنوان پر خرج ترین مجموعه مستند تاریخ شبکه بی بی سی را یدک میکشد اولین مستندی است که با کیفیت HD فیلمبرداری شده و حاصل زحمت های شبانه روزی ۴۰ تیم فیلمبرداری در بیش از ۲۰۰ نقطه مختلف از کره زمین است و صحنه هایی را به نمایش میگذارد که به ادعای بسیاری از کارشناسان برای اولین بار فیلمبرداری و در تلویزیون به نمایش در آمده اند . بی دلیل نیست که این مجموعه امتیاز اعجاب انگیز ۹٫۷ را در سایت IMDB دریافت کرده است.

توضیح قسمت هشتم: در قسمت هشتم این مجموعه به جنگل های بارانی میپردازیم . جنگل های بارانی با وسعتی برابر ۳% سطح کره زمین زیستگته نیمی از گونه های جانوری و ۸۰% از حشرات موجود هستند پس اقلیم آن یکی از پیچیده ترین و رقابتی تریا اقلیم های سطح زمین است . با هم چرخه زندگی را در جنگل های بارانی شاهد خواهیم بود.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند تاریخی ۱۰٫۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح Journey To 10.000 B.C

دانلود مستند تاریخی 10.000 سال قبل از میلاد مسیح Journey To 10.000 B.C


با یکی از محبوب ترین و کمیاب ترین مستند های تاریخی شبکه History Channel در خدمت شما هستیم. نام این مستند زیبا ۱۰,۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می باشد و در سایت IMDB نمره ۶٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داده است. مستند مربوط به زمانی است که زمین بطور وحشتناکی تغییر کرد و از حالت عادی وارد عصر یخبندان شد و حیواناتی مانند ببر دندان شمشیری و ماموت منقرض نیز در این عصر منقرض نشده بودند. بشر شروع به ساکن شدن در امریکای شمالی کرد و برای زنده ماندن به شکار ماموت هایی که نزدیک به ۱۰ تن وزن داشتند رفت. این مجموعه شما را به ۱۰,۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برده و تغیرات آب و هوایی و جغرافیایی را بررسی می کند و بطور کاملاً جذاب و از طریق اسناد باستان شناسی، اوضاع بشر را در آن دوران به تصویر می کشد. این مستند زیبا را برای اولین بار با لینک مستقیم و با کیفیتی عالی avi. از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم . بی ام و – Ultimate Factories BMW

دانلود مستند کارخانجات عظیم . بی ام و - Ultimate Factories BMW

مستند کارخانجات عظیم کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است که در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد . در این قسمت از مجموعه کارخانجات عظیم با هم  سری به کارخانه اتوموبیل سازی بی ام و میزنیم

حروف BMW مخفف عبارت Bavarian Motor Works هستند پس انتظار میرود که باواریای آلمان مرکز این کارخانه عظیم و تولید اتوموبیل های بی ام و باشد اما یکی از بزرگ ترین و مجهز ترین سایت های تولید اتوموبیل های بی ام و در ایالت کارولینای جنوبی قرار دارد. در این برنامه به همراه دوربین های شبکه نشنال جئوگرافیک به کارولینای جنوبی میرویم و علاوه بر اشنا شدن با این کارخانه عظیم روند ساخت یکی از مدلهای فوق العاده ی بی ام وی یعنی مدل Z4 را از ابتدا تا انتها با هم خواهیم دید.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم.آئودی – Ultimate Factories Audi

دانلود مستند کارخانجات عظیم.آئودی - Ultimate Factories Audi

کارخانه ها در باور عامه همواره مکانی سرد و بی روح  و نماد زندگی صرفا ماشینی بوده اند. اما در این میان کارخانه هایی هستند که پا را بسیار فراتر از این گذاشته و از یک محیط صرفا ماشینی تبدیل به ترکیب شگفت آوری از مجموعه  آزمایشگاه های علمی فوق پیشرفته ، گالری های هنری ، دنیایی از خلاقیت و ایده های جدید  و مکانی برای لذت بردن از کار جمعی شده اند.

مستند کارخانجات عظیم که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از این کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد.

دوربین این مجموعه بی نظیر ما را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشتیم  و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی  تصاویری بسیار زیبا  در اختیار ما میگذارد. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها خواهیم دید که جزییات فنی جذابی را برای ما آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی مینشینیم که از کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده  و از محصولی که تولید میکنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند سرنوشت شگفت انگیز دروگبا Didier Drogba Incroyable Destin

دانلود مستند سرنوشت شگفت انگیز دروگبا Didier Drogba Incroyable Destin


Didier Drogba متولد ۱۱ مارچ ۱۹۷۸ در آبیجان فوتبالیست حرفه‌ ای ساحل عاجی است. او یک مهاجم است و هم اکنون با پیراهن شماره ۱۱ در باشگاه فوتبال چلسی در لیگ برتر انگلستان بازی می‌کند. او هشتمین گلزن تاریخ باشگاه چلسی است و برای این تیم بیش از هر بازیکن خارجی دیگری گل زده‌است. وی هم اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحل عاج و همچنین دارای بیشترین تعداد گل‌های زده شده نیز می‌باشد.دروگبا برای نقشی که در روند صلح کشورش بازی کرده است، تحسین شده است. بعد از این که ساحل عاج به جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ صعود کرد، وی از طرفین جنگ درخواست کرد که سلاح‌های خود را زمین بگذارند، درخواستی که منجر به پایان جنگ داخلی پنج ساله در ساحل عاج شد. دروگبا همچنین به برگزاری یک بازی مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در شهر بواک ساحل عاج که مرکز شورشی‌ها بود، کمک کرد. تلاش‌های وی برای صلح باعث شد که مجله تایم وی را در لیست ۱۰۰ فرد موثر جهان قرار دهد. در این مستند زیبا به زندگی شخصی این اسطوره ساحل عاجی پرداخته شده و لحظاتی از حضور وی در میدان مسابقات را مشاهده خواهید کرد و دروگبا از دید بزرگان فوتبال مورد تحلیل قرار خواهد گرفت. این مستند زیبا را که برای برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است را هم اکنون می توانید دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم.لامبورگینی – Ultimate Factories Lamborghiniدانلود مستند کارخانجات عظیم.ل

دانلود مستند کارخانجات عظیم.لامبورگینی - Ultimate Factories Lamborghini

کارخانه ها در باور عامه همواره مکانی سرد و بی روح  و نماد زندگی صرفا ماشینی بوده اند. اما در این میان کارخانه هایی هستند که پا را بسیار فراتر از این گذاشته و از یک محیط صرفا ماشینی تبدیل به ترکیب شگفت آوری از مجموعه  آزمایشگاه های علمی فوق پیشرفته ، گالری های هنری ، دنیایی از خلاقیت و ایده های جدید  و مکانی برای لذت بردن از کار جمعی شده اند.

مستند کارخانجات عظیم که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از این کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد.

دوربین این مجموعه بی نظیر ما را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشتیم  و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی  تصاویری بسیار زیبا  در اختیار ما میگذارد. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها خواهیم دید که جزییات فنی جذابی را برای ما آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی می نشینیم که از کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده و از محصولی که تولید می کنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.


.: ادامه مطلب :.

دانلود قسمت چهارم مستند فوق سریع ها – Super Speeders 4 Head To Head

دانلود قسمت چهارم مستند فوق سریع ها - Super Speeders 4 Head To Head

راب فرتی (Rob Ferretti) از سال ۲۰۰۳ و هنگامی که درگیر مسابقات خیابانی در محله های نیویورک شد همواره به عنوان سرگرمی با دوربین هندی کمی که به همراه خود داشت از این مسابقات تصویر برداری میکرد و کلیپ های کوتاهی را که ضبط کرده بود با کمک دوستانش بر روی اینترنت قرار میداد. پس از مدتی با مشاهده ی استقبال بالایی که از این کلیپ های کوتاه میشد راب به این فکر افتاد که میتواند با جمع اوری و تهیه DVD از این کلیپ ها برای خود درآمد زایی کند. از این رو با شرکت در یک دوره کلاس های پایه با ادیت و فنون پایه سینمایی آشنا شد و خود شروع به ویرایش و تهیه اولین DVD کارهایش کرد . پس از موفقیت و استقبال بی نظیری که از این DVD شد و سود بسیار زیادی را نصیب راب کرد او به طور جدی روی انتشار DVD های بعدی سرمایه گذاری کرد و تا به حال ۵ DVD از مجموعه فوق سریع ها (Super Speeders) را منتشر کرده است

در هر قسمت از این مجموعه شما شاهد آزمایش و حرکات نمایشی و همچنین مسابقات خیابانی انواع لامبورگینی و فراری  و دیگر اتوموبیل های فوق سریع و به شدت تقویت شده خواهید بود. این اتفاقات کاملا در خیابان های عادی شهرها روی میدهد و هیچگونه هماهنگی قبلی برای آنها انجام نشده است . جایی که هیچ پرچم شطرنجی یا چراغی شروع مسابقه را اعلام نمیکند و رانندگان با به صدا در آوردن بوق ماشینهای خود رقیب را به مسابقه دعوت میکنند. در طی این مسابقات شما شاهد صحنه های واقعی تعقیب و گریز از دست پلیس ها, تصادفات شدید و بسیاری اتفاقات کاملا واقعی و بدون هیچگونه جلوه های ویژه هستید و میتوانید لذت واقعی سرعت را بچشید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود فصل هفدهم مستند فوق العاده زیبا و محبوب تخت گاز – ۱۷ Top Gear Season

دانلود فصل هفدهم مستند فوق العاده زیبا و محبوب تخت گاز – 17 Top Gear Season

تاپ گیر (Top Gear) برنامه تلویزیونی شبکه بی‌بی‌سی در زمینه وسیله‌های نقلیه و به طور خاص خودرو است که برای نخستین بار در سال ۱۹۷۷ پخش شد و پس از توقفی کوتاه با انجام تغییراتی در سال ۲۰۰۲پخش سری جدید آن  از سر گرفته شد. این برنامه پر بیننده ترین و معروف ترین برنامه در زمینه خودرو در جهان است و بیش از ۳۵۰ میلیون بیننده در سراسر جهان دارد به طوری که در چند کشور از جمله آمریکا , استرالیا  و روسیه  ورژن های محلی آن تولید و پخش میشود . همچنین این برنامه برنده چندین جایزه بین المللی از جمله بفتا و امی شده است.

مجریان این برنامه جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) معروف به جزا , ریچارد هموند (Richard Hammond) ملقب به همستر و جیمز می (James  May) ملقب به کاپیتان آهسته (Captain Slow) به همراه راننده آزمایشگر فوق حرفه ای و ناشناخته ای به نام  استیگ (Stig) هستند.


.: ادامه مطلب :.

دانلود ۹۳ گل برتر از رونالدینهو Ronaldinho – 93 Goals For Barcelona

دانلود 93 گل برتر از رونالدینهو Ronaldinho - 93 Goals For Barcelona

رونالدو ده آسیس موریر متولد ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو آلگره، برزیل فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها «رونالدینیو» شناخته می‌شود. رونالدینهو در زبان پرتغالی به معنی «رونالدوی کوچک» است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود. او تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازی‌کن سال برگزیده شده‌است.او در ضمن از موفق‌ ترین بازیکنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رسیده‌ است.در ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۸ با امضای قراردادی ۳ساله به ارزش ۲۱ میلیون یورو از جمع بازیکنان بارسلونا خارج شد و به عضویت آ.ث میلان ایتالیا درآمد. گفتنی است که او از کودکی به فوتسال و فوتبال ساحلی علاقه داشت و استعدادش به همان‌جا برمی‌گردد. رونالدینیو در ضمن از طرفداران پر و پا قرص موسیقی برزیلی است و با دوستانش طبل می‌نوازد و آواز می‌خواند. در این فیلم گلچین به سراغ ۹۳ گل برتر از زمان حضور وی در بارسلونا خواهیم رفت و صحنه هایی تکرار نشدنی از حضور این اسطوره برزیلی در مستطیل سبز را مشاهده خواهیم کرد. هم اکنون این فیلم زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی  با فرمت wmv. از وب سایتایرانیان دانلود دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود تمامی گل های کاکا در آ.ث میلان Kaka All Goals With Milan

دانلود تمامی گل های کاکا در آ.ث میلان Kaka All Goals With Milan

ریکاردو ایزکسون داس سانتوز لیته ملقب به

کاکا

متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۲ در شهر برازیلیا، پایتخت کشور برزیل و بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۰۷، بازیکن تیم ملی برزیل و رئال مادرید اسپانیاست.دوره نوجوانی و جوانی خود را با عضویت در تیم باشگاهی سائوپائولو سپری کرد و از ابتدای سال ۲۰۰۱ عضو تیم بزرگسالان این باشگاه شد و در ۱۳۱ بازی رسمی ۴۸ گل برایشان زد. الگوی او در فوتبال به گفته خودش: هموطنش «رای» که باشگاه سابق او نیز سائوپائولو بوده است. وی در ژوئن ۲۰۰۳ تیم خانگی اش یعنی سائوپائولو را ترک و به میلان، یکی از بهترین باشگاههای حال حاضر ایتالیا و اروپا پیوست.و در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۰۹ قرارداد ۶ ساله ای به ارزش ۵۶ ملیون پوند با رئال مادرید منعقد کرد. وی به عنوان سفیر غذا در سازمان ملل برای کمک به کودکان محروم مشغول به کار است. در این فیلم ورزشی زیبا تمامی گل های این بازیکن محبوب در میلان مشاهده کرده و صحنه هایی زیبا از حضور کاکا در این تیم را تماشا خواهید کرد. این فیلم زیبا با کیفیت avi. برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت

ایرانیان دانلود

ارائه شده است، بدین امید که مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته و رضایت شما را جلب کرده باشد.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم.دوج چلنجر – Ultimate Factories Dodge Challanger

دانلود مستند کارخانجات عظیم.دوج چلنجر - Ultimate Factories Dodge Challanger

کارخانه ها در باور عامه همواره مکانی سرد و بی روح  و نماد زندگی صرفا ماشینی بوده اند. اما در این میان کارخانه هایی هستند که پا را بسیار فراتر از این گذاشته و از یک محیط صرفا ماشینی تبدیل به ترکیب شگفت آوری از مجموعه  آزمایشگاه های علمی فوق پیشرفته ، گالری های هنری ، دنیایی از خلاقیت و ایده های جدید  و مکانی برای لذت بردن از کار جمعی شده اند.

مستند کارخانجات عظیم که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از این کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد.

دوربین این مجموعه بی نظیر ما را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشتیم  و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی  تصاویری بسیار زیبا  در اختیار ما میگذارد. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها خواهیم دید که جزییات فنی جذابی را برای ما آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی مینشینیم که از کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده  و از محصولی که تولید میکنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند سیاره زمین.قسمت یازدهم, اعماق اقیانوس-Planet Earth:Osean Deep

دانلود مستند سیاره زمین.قسمت یازدهم, اعماق اقیانوس-Planet Earth:Osean Deep

 

 

سری مستندهای سیاره زمین (Planet Earth) کاری از بخش تاریخ طبیعی شبکه بی بی سی و با کمک شبکه های دیسکاوری امریکا و سی بی سی تهیه شده و در سال ۲۰۰۶ به روی آنتن رفته است . این مستند بسیار زیبا با بودجه ای بالغ بر ۱۶ میلیون پوند انگلیس ( ۲۵ میلیون دلار ) و در طی مدت ۵ سال با تهیه کنندگی Alastair Fothergill و روایتگری  David Attenborough یکی از مشهور ترین گویندگان مستند انگلیس و Sigourney Weaver بازیگر معروف امریکایی  و بازیگر سری فیلمهای بیگانه (َAlien) در ۱۱ قسمت تولید شده است و در هر قسمت از خود به یکی از اقلیم های زمین و موجودات ساکن آن میپردازد.

این مجموعه زیبا و حیرت انگیز که عنوان پر خرج ترین مجموعه مستند تاریخ شبکه بی بی سی را یدک میکشد اولین مستندی است که با کیفیت HD فیلمبرداری شده و حاصل زحمت های شبانه روزی ۴۰ تیم فیلمبرداری در بیش از ۲۰۰ نقطه مختلف از کره زمین است و صحنه هایی را به نمایش میگذارد که به ادعای بسیاری از کارشناسان برای اولین بار فیلمبرداری و در تلویزیون به نمایش در آمده اند . بی دلیل نیست که این مجموعه امتیاز اعجاب انگیز ۹٫۷ را در سایت IMDB دریافت کرده است.

توضیح قسمت یازدهم: در قسمت یازدهم این مجموعه به اقیانوس ها میپردازیم . اقیانوس های وسیعی که دو سوم از سطح کره زمین را پوشانده اند. برخی از آنها کم عمق و برخی دیگر به انقدر عمیق هستند که کوهستان های مرتفع در آن غرق می شوند. اقیانوس ها زنجیره غذایی پیچیده و شگفت آوری را شامل می شوند.از جانوران میکروسکوپی تا نهنگ ها که در اقیانوس ها در حال شنا کردن یا غوطه وری هستند. بعضی از انها برای تنفس به سطح اب میایند در حالی که گونه های دیگر در اعماق تاریک دریا مخفی هستند.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مجموعه سه قسمتی کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ-قسمت اول

دانلود مجموعه سه قسمتی کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ-قسمت اول

برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی تیم

ایرانیان دانلود

مجموعه ای سه قسمتی از کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ را برای شما عزیزان آماده کرده است. به جرأت می توان گفت در این مجموعه تمامی صحنه های به یادماندنی و گل های زیبا از رونالدورا مشاهده خواهید کرد. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرا ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ درشهر فانچال کشور پرتغال به دنیا آمد. جورج بست اولین کسی بود که به شماره ۷ منچستر معنا داد. دیگر پشت پیراهن هر کسی ‏عدد ۷ دیده نمی‌شد. جالب اینکه او تنها کسی بود که قبل از رونالدو توپ طلایی را برده ‏بود. بعد از بست نوبت رسید به نام‌های بزرگ دیگری نظیر: برایان رابسون، اریک کانتونا و ‏دیوید بکهام. وقتی فرگوسن بکهام را عملاً از الدترافورد اخراج کرد، شماره ۷ را به کریستیانو ‏رونالدو، بازیکن نوجوان و تازه وارد تیمش داد. خیلی‌ها آن زمان فکر کردند فرگوسن با این ‏کار می‌خواهد بکهام را در الترافورد از یادها بیرون برد.‏ او عضو تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم باشگاهی رئال مادرید (درحال حاضر) می باشد. این مجموعه با کیفیت avi. ارائه شده است.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مجموعه ۵۰۰ گل برتر در تاریخ فوتبال Golden Goals In Football History

دانلود مجموعه 500 گل برتر در تاریخ فوتبال Golden Goals In Football History

بازی فوتبال یکی از پرطرفدارترین بازی های حال حاضر دنیا محسوب می شود و تیم های سرشناس زیادی در هر نقطه از دنیا از میان صدها تیم پرچم برافراشته و روز به روز برمحبوبیت خود می افزایند، بازیکنان بزرگی همچون مارادونا و پله که در سال های دور پا به این ورزش گذاشته و پس از درخشیدن و کسب موفقیت های فراوان به دست فراموشی سپرده شده اند. تنها آثار و فیلم های موجود از ستارگان فوتبال ( چه قدیمی و چه جدید ) می تواند یاد و خاطره آن روزهای فراموش نشدنی را بازگرداند، در همین راستا مجموعه ای متشکل از دوفصل با عنوان ۵۰۰ گل برتر و گلچین را برای تمامی دوستداران، آماده کرده ایم تا یاد و خاطره بازیکنان قدیمی زنده شده و همچنین گل های فراموش نشدنی ستارگان امروزی فوتبال را تماشا کنید. مجموعه بی نظیر ۵۰۰ گل برتر، گل های تاریخی و به یادماندنی بازیکنان سرشناس را در سرتاسر دنیا به نمایش گذاشته و لحظات فراموش نشدنی از حضور بازیکنان بزرگ را به تصویر خواهد کشید. این مجموعه زیبا شامل دو بخش بوده و با کیفیت avi. ارائه شده است و ارمغانی کمیاب برای دوستداران فوتبال محسوب می شود. هم اکنون برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی می توانید این مجموعه زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

.: ادامه مطلب :.

ویرایش فایلهای FLV با Portable Moyea FLV Editor Pro v3.1.14.0

FLV Editor Pro ابزاری کامل برای شماست که به وسیله آن می توانید به مدیریت و ویرایش فایلهای ویدیوی فلشن FLV بپردازید و یا اینکه آنها را به سایر فرمت های رایج تصویری تبدیل نمایید . از دیگر امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شمت قرار می دهد می توان به امکان بریدن بخش خاصی از فیلم و افزودن واترمارک برای جلوگیری از کپی غیر مجاز اشاره نمود.

.: ادامه مطلب :.

ساخت اسلاید شو و فیلم های خانگی CyberLink PowerProducer Ultra 5.5.3.2325

CyberLink PowerProducer Ultra

CyberLink نام یک کمپانی قدرتمند در زمینه ساخت نرم افزار های مولتی مدیا می باشد که سالیان سال در رشته خود برنامه های گوناگون با کارایی های متفاوت عرضه داشته و چیزی که در تمامی آنها مشترک می باشد همان توجه زیاد به کیفیت بوده که باعث به وجود آمدن نرم افزارهایی بی رقیب شده است .

PowerProducer Ultra نام یکی از برنامه های تولیدی این شرکت می باشد که آسان ترین راه برای ساخت فیلم های خانگی و اسلاید شو های جذاب را پیش پای شما خواهد گذاشت . با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست به سادگی خوردن آب بسیاری از تغییرات و افکت هایی را به فیلم هایتان بیافزاید که در صورتی که اگر قصد انجام همان کارها با برنامه های مشابه را داشته باشید نه تنها به دانش نرم افزاری بالا نیاز خواهید داشت بلکه زمان زمان بسیاری را نیز از دست خواهید داد . اما CyberLink PowerProducer Ultra با گردآوری تکنولوژی های روز در کنار یکدیگر و چینش آنها با زیباترین و ساده ترین حالت ممکن شما را در ساخت فیلم های جذاب و اسلایدشو های دیدنی یاری خواهد نمود . ورژن شماره ۵ این برنامه که اکنون برای دانلود شما فراهم آورده ایم دچار تغییر و تحولات بسیاری نسبت به نسخه های پیشین خود داشته است که از میان آنها می توان به طراحی محیط کاربری جدید از پایه و ابزاری های جدید برای ساخت دیسک منو های سفارشی اشاره نمود . اگر قصد این را دارید که فیلم هایتان آنگونه به نظر برسند که گویی فردی حرفه ای با صرف مدت زمانی طولانی آنها را ویرایش کرده است قطعا CyberLink PowerProducer بهترین گزینه ی موجود برای شما خواهد بود که نه تنها کار با آن بسیار ساده خواهد بود بلکه با پشتیبانی از دیسک های نوری مختلف نظیر DVD ، CD و بلوری رایت فیلم های ساخته شده در انتها نیز ، دیگر هیچ نیازی به نرم افزاری دیگر  برای کپی کردن و ساخت دیسک فشرده نخواهد بود .

.: ادامه مطلب :.

ویرایش حرفه ای فیلم ها Serif MoviePlus X5 7.0.1.15

Serif_MoviePlusX5

امروزه نرم افزار های بسیاری در زمینه ویرایش و ادیت فیلم طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای قابلیت های مخصوص به خود بوده و ویژگی هایی منحصر به فرد دارند . با وجود چنین برنامه های پیچیده ای که انتشار یافته اند تنها افراد کمی قادر به استفاده از آنها بوده چرا که ویرایش حرفه ای فیلم نیازمند بالا بودن سطح دانش نرم افزاری است . در این بین ممکن است افرادی وجود داشته داشته باشند که دانش نرم افزاری آنها در حد متوسط و یا پایین تر از آن بوده اما علاقه یا نیاز به انجام ویرایش های ویدیویی همانند حرفه ای ها داشته باشند .

.: ادامه مطلب :.

سازماندهی حرفه ای فیلم ها Movie Label 2012 Professional v 7.1.0.1491

Movie-Label-2012-Professional

Movie Label نرم افزاری بسیار قدرتمند برای سازماندهی ویدیو هاست . شما میتوانید با این برنامه بدون هیچ زحتمی به فیلم خود عنوان ، بارکد و … اضافه کنید ! این برنامه از اکثر فرمت های ویدیویی مانند (DVD ، Blu – ray را، DIVX، و غیره) پشتیبانی میکنید که این مطمئنا کار شما را بسیار آسان تر میکند . این نرم افزار با دارا بودن زبان های مختلف ، پشتیبانی از یونیکد و البته سرعت بالایی که دارد قطعا میتواند بهترین نرم افزار برای سازماندهی فیلم های شما باشد. هم اکنون میتوانید این برنامه را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید .

.: ادامه مطلب :.

Sony Vegas Pro 9.0 استودیو کامل ویرایش فیلم

Sony Vegas Pro 9.0

بسیاری از کاربران امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ویرایش فایل های تصویری و صوتی می نمایندو بسیاری از کاربران با اهداف مشخصو مختلف از جمله سرگرمی ، درآمدزایی ، تصحیح یک فیلم شخصی و … اقدام به این عمل می کنند. نرم افزارهای بسیاری امروزه توسط شرکت ها و کمپانی های بزرگ نرم افزاری برای ویرایش فایل های تصویری و صوتی ساخته شده اند که با توجه به تولید کنندگان و شرکت های سازنده و ابزاری که در نرم افزارها قرار می گیرند مورد استفاده کاربران قرار می گیرند.


.: ادامه مطلب :.

Sony Sound Forge v10.0 ابزار قدرتمند ویرایش موسیقی

Sony Sound Forge v10.0

Sound Forge™ Pro 10 نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای ساخت و ویرایش فایلهای صوتی می باشد که کنترل کاملی در مسترینگ و ویرایش موسیقی ها در اختیارتان قرار می دهد . چه در استودیو و چه در خانه ، این نرم افزار بهترین گزینه برای ضبط و مسترینگ حرفه ای صدا می باشد . به وسیله این برنامه می توانید به طراحی صوت پرداخته و یا فایلهای موسیقی دیگر را بازسازی کنید . Sound Forge با امکانات بی نظیری که در خود گنجانده است می تواند هر گونه فعالیتی را که در زمینه موسیقی در نظر دارید برایتان انجام دهد .

.: ادامه مطلب :.

میکس جالب موزیک ها با MP3 Remix for Windows Media Player/Winamp 3.811

MP3 Remix

MP3 Remix نام یک پلاگین میکس بسیار جالب می باشد که با نصب بر روی نرم افزارهای Windows Media Player و Winamp ،‌ موزیک های جدید گوشنوازی می سازد که با گوش دادن به آنها قطعا لذت فراوانی خواهد برد . ویژگی مهم این برنامه میکس کردن موزیک ها به صورت لحظه ای می باشد و بدین گونه است که با پخش کردن هر آهنگ ، می توانید تنظیمات دلخواه را که پس از نصب پلاگین به پخش کننده موزیک شما افزوده می شود ، انتخاب کرده تا از شنیدن خروجی اش که همان صدای جالب ساخته شده می باشد لذت ببرید . با  MP3 Remix می توانید به صورت همزمان از چندین عنصر مختلف نظیر استفاده کرده تا صدای دلخواه خود را ایجاد نمایید . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان ذخیره صداهای در حال پخشی است که شما زحمت میکس آن را کشیده اید . بنابراین قادر خواهید بود تا آثار خود را به سادگی یک کلیک کردن ذخیره نموده و هر گاه خواستید آنها را بازپخش نمایید . در اختیار داشتن بیش از ۳۲۰ افکت مختلف برای میکس کردن صدها ، قطعا گستره ی وسیعی را برای انتخاب شما فراهم خواهد آورد .

.: ادامه مطلب :.

میکس و ویرایش به سبک دی جی Virtual DJ Pro v7.0.3.358

Virtual DJ Pro

Virtual DJ Pro نام نرم افزاری است حرفه ای که اکثر دی جی ها از آن برای میکس و ویرایش موزیک هایشان استفاده می کنند . این برنامه که از ابزارهای بسیاری در زمینه میکس و مسترینگ موزیک بهره می برد گزینه ای مناسب هم برای افراد تازه کار و هم DJ های حرفه ای می باشد . افکت های گوناگون و متنوعی که در Virtual DJ Pro گنجانده شده است به شما این امکان را می دهد تا به هر صورتی که می خواهید صداها را تغییر داده و ریتم آن ها را تغییردهید . علاوه بر این قابلیت های بسیار مهم دیگری در این نرم افزار قرار داده شده که از میان آنها می توان به تنظیم ( Adjustment ) اتوماتیک سرعت تراک ها و تغییر ولوم در سطوح مختلف اشاره نمود که کار دی جی ها را آسان تر از پیش گردانده است . پلاگین های فراوانی که برای این برنامه طراحی شده اند یکی دیگر از نقاط قوت آن به شمار می آید که می تواند دست ابزارهای ویرایشی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد . ضبط صدا و القای اکولایزهای مختلف از دیگر امکانات این برنامه به شمار می آید .

.: ادامه مطلب :.

تبدیل صداهای مونو به استریو Musereo Mono to Stereo Converter v2.8.0.1261

Musereo Mono to Stereo Converter

Musereo Mono to Stereo Converter ابزاری کاربردی با کاربری بسیار ساده است که به شما کمک می کند فایلهای صوتی تک کاناله ( مونو ) ی خود را تنها با چند کلیک به فایل های صوتی دو کاناله ( استریو ) تبدیل کنید و تجربه ای جدید را برای گوش دادن به موزیک ها و یا صداهای مورد علاقه خود داشته باشید . این فایلها می توانند دارای فرمت های MP3 ، WAV و یا WMA باشند . به وسیله ی ابزارهایی نظیر غنای هارمونیک و تعادل سطح که در این نرم افزار گنجانده شده است می تواند به صورت دستی اقدام به بهبودی تون صداهای مورد نظر خود نمایید .

.: ادامه مطلب :.

ساخت آهنگ به صورت حرفه ای MAGIX Music Maker 17 Premium v17.0.2.30

MAGIX Music Maker 17 Premium

اگر میخواهید آهنگ بسازید و نمیدانید چگونه میتوانید از MAGIX Music Maker استفاده کنید. این نرم افزار یک برنامه بسیار پیشرفته برای ساخت آهنگ و گذاشتن صدا بر روی آن است. این نرم افزار با دارا بودن نمونه های بسیار زیبا و مناسب برای ساخت آهنگ این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به دانش آهنگسازی برای شعر خود موسیقی بسیار زیبا بسازید و آن را با نام خود منتشر کنید ! با این برنامه حرفه ای میتوانید آهنگ ساخته شده را با فرمت مناسب برای اجرا در موبایل و حتی پخش در تلویزیون و رادیو ذخیره کنید.

.: ادامه مطلب :.

ضبط رادیو های اینترنتی Wondershare Streaming Audio Recorder 2.0.0.21

Wondershare Streaming Audio Recorder

 آیا تا به حال این اتفاق برایتان افتاده است که هنگام گوش دادن به موزیک های آنلاین مجذوب آنها شده اما به هیچ صورتی نتوانسته باشید که آنها را ذخیره یا ضبط کنید ؟ اگر چنین باشید استفاده از نرم افزار Wondershare Streaming Audio Recorder را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه کم حجم اما کاربردی به شما این امکان را می دهد تا به ساده ترین روش ممکن اقدام به ضبط کردن موزیک های آنلاین در حال پخش نموده تا بتوانید در آینده هر گاه که خواستید آنها را باز پخش کنید . کافیست تا دگمه ضبط را فشرده و فرایند ذخیره سازی را آغاز کنید و در انتها نیز موزیک های ضبط شده خود را در یکی از فرمت های صوتی محبوب MP3, WMA, AAC, AC3 ذخیره سازید . این نرم افزار در تست ضبط موزیک ها در بیش از ۵۰۰ ایستگاه رادیو اینترنتی سربلند بوده است که می تواند نوید بخش قدرتی بالا در رفع کامل نیازهای شما باشید .

.: ادامه مطلب :.

اجرای فایل های صوتی با Apple iTunes 8.1.1.10

نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی است . این نرم افزار در کنار فرمت خاصی که شرکت Apple معرفی کرده است از بسیاری دیگراز فرمت های  صوتی پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از امکانات بسیار زیادی که در این نرم افزار تهیه شده استفاده کنند.

.: ادامه مطلب :.

پخش کننده قدرتمند JetAudio 7.5.1.2 Final

JetAudio 7.5.1.2 Final

بدون شک یکی از بهترین و کاملترین پخش کننده فایل های صوتی و تصویری نرم افزار jetAudio می باشد ابن نرم افزار ار بیشتر فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و دارای یک تبدیل کننده صوت و یک مبدل تصویر کامل نیز می باشد و قابلیت تعویض پوسته هم دارد و حتی شما می توانید با استفاده از این پلیر سی دی صوتی از روی هاردتان رایت کنید

.: ادامه مطلب :.

پخش انواع فرمت ها با GOM Player 2.1.6.3499

GOM Player یک نرم افزار قدرتمند در زمینه پخش فایلهای صوتی و تصویری بوده و با استفاده از آن می توانید اکثر فرمت های رایج در این زمینه مانند فرمت های AVI, DAT, MPEG, DivX مشاهده کرده و یا گوش دهید

.: ادامه مطلب :.

FantasyDVD Player Platinum 9.9.5.318 نرم افزار حرفه ای پخش

FantasyDVD Player Platinum

این روز ها دیسک های فشرده DVD محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف پیدا کرده اند و یکی از پر کاربرد ترین زمینه های استفاده از آنها ،‌ رایت کردن فیلم های دارای کیفیت بالا می باشد . به همین منظور در اختیار داشتن یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای پخش فیلم های موجود بر روی DVD یکی از نیازهای تمامی کاربران می باشد . FantasyDVD یکی از نرم افزار های بی نظیر در زمینه پخش دی وی دی می باشد که با در اختیار داشتن امکانات بسیار زیاد خود ، لذت تماشای فیلم ها را برایتان دو چندان می کند . قسمت های مختلف کنترل و پشتیبانی از ۷۰ گونه مختلف فایلهای صوتی و تصویری از جمله امکاناتی است که نرم افزار FantasyDVD به دلیل در اختیار داشتن آنها به خود می بالد . این برنامه همچنین با دارا بودن تکنولوژی های پبشرفته در زمینه پخش موسیقی و ویدیو ، شما را به شنیدن و دیدن با بالاترین کیفیت ممکن در کامپیوتر دعوت می کند . در اختیار داشتن قابلیت های دیگری نظیر پشتیبانی از افکت های دارای فرکانس کوتاه ( LFE ) و بلند ( HFE ) ، اکو ، ۱۰ باند اکولایزر و … می تواند صدا ها را بهتر از آنچه که هستند نیز در اسپیکر های کامپیوترتان پخش کند ! وجود چنین ویژگی هایی در کنار ظاهر زیبا ، حجم کم و ساده بودن استفاده کاربری آن ، FantasyDVD Player Platinum را به نمونه ای بی بدیل در نوع خود تبدیل کرده است .

.: ادامه مطلب :.

The KMPlayer 3.0.0.1438 پخش کننده تمامی فرمت ها

kmplayer

KMPlayer نام یک نرم افزار حرفه ای ، قدرتمند و کامل در زمینه پخش فرمت های ویدیویی می باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای بازی کردن فرمت های خاص نیست چرا که KMPlayer با پشتیبانی از تمامی فرمت های مشور نظیر VCD ، DVD ، AVI ، MKV ، OGG ،‌OGM ، ۳GP ، WMV ، RealMedia ، QuickTime و بسیاری دیگر هیچ گاه شما را تنها نخواهد گذاشت . این نرم افزار که از محیط کاربر پسندی نیز برخوردار است توانایی نمایش دادن زیرنویس فیلم ها را نیز دارا بوده و با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر فیلترهای داخلی و خارجی و پلاگین هایی که قابلیت کنترل فایلهای صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهند ، خود را به رقیبی قدرتمند برای گونه های مشابه سرشناس تبدیل کرده است . KMPlayer که از حجم نسبتا پایینی بهره می برد دارای کدک های داخلی می باشد . این بدین معنی است که همانند سایر نرم افزارها نظیر Windows Media Player برای پخش فرمت های مختلف نیازی به نصب جداگانه کدک ها وجود نداشته و تنها با نصب و اجرای این برنامه توانایی پخش هر گونه فرمتی را خواهید داشت . یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این برنامه امکان استفاده کردن از پلاگین هایی است که برای نرم افزار Winamp طراحی شده اند . شباهت تکنولوژی های به کار رفته در KMPlayer و Winamp باعث به وجود آمدن چنین امکان شگفت انگیزی شده است و در صورتی که شما تنها به خاطر پلاگین های وین آمپ نمی خواهید آن را با هیچ گونه ی دیگری عوض کنید ، حال وقت آن رسیده است که کمی در خصوص تغییر تجدید نظر کنید !

.: ادامه مطلب :.

K-Lite Mega Codec Pack 7.0.0 کامل ترین کدک پخش فرمت های مختلف

k-lite

K-Lite Mega Codec Pack را بی شک می توان قدرتمندترین مجموعه کدک موجود در حال حاضر دانست که با در اختیار داشتن قابلیت پخش طیف عظیمی از فرمت های صوتی و تصویری فاصله ی بسیاری بین خود و رقیبانش ایجاد کرده است .

اما کدک چیست ؟
هر فرمت صوتی و تصویری رمزگذاری مخصوص خود را داراست که نرم افزارهای پخش در واقع نقش انکدینگ و خارج سازی از حالت رمز را بازی می کنند . به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید فیلم هایی را که با گوشی موبایل خود تهیه کرده اید توسط نرم افزاری مانند Windows Media Player تماشا کنید با این خطا مواجه می شود که رمزگذاری مورد نظر شما پشتیبانی نمی شود و این به خاطر گنجانده نشدن فیلترهای نمایش آن فرمت می باشد .

.: ادامه مطلب :.

PowerDVD 11 Ultra v11.0.1620.51 قدرتمندترین نرم افزار پخش

PowerDVD-11-Ultra

بسیاری از افراد نرم افزار پخش دی وی دی را قرین با PowerDVD می دانند و این امر نشانه ای قدرت و قدمت بالای این برنامه است که در طی سالیان گزینه ی اول کاربران حرفه ای و آماتور برای نمایش فیلم های روی DVD بوده است . با نصب و در اختیار داشتن این نرم افزار نه تنها درهای جدیدی از ابزارهای پخش دی وی دی به روی شما گشوده خواهد شد ، بلکه با قابلیت پخش سایر گونه های هم رده ی خود نظیر Video CD و بلوری دیگر هیچ گاه نیاز به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای توانایی بازکردن فایلهای ویدیویی در فرمت های متفاوت نخواهید داشت .

از دیگر نکات قابل توجهی که به این نرم افزار در دست یافتن به جایگاه کنونی اش یاری کمک نموده است ظاهر کاربرپسند و تاکید بر روی نمایش با کیفیت تصاویر است . همچنین با قابلیت تعویض پوسته اصلی برنامه می توانید محیط کاربری خود را مطابق با سلیقه ی تان تنظیم کنید . اگر تاکنون به دنبال برنامه ای برای تهیه عکس از ویدیوی در حال پخش می گشتید هم اکنون به نیل خود رسیدید چرا که این قابلیت نیز در برنامه شگفت انگیز PowerDVD گنجانده شده است . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار توانایی آن در ساخت کاتالوگ از فیلم های شماست . ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به ذخیره سازی فیلم ها بر روی کامپیوتر خود داشته و هم اکنون تعداد زیادی ویدیو از قبیل فیلم های سینمایی ، شخصی و … در اختیار دارید . آیا سازماندهی کردن آنها کار ساده است ؟ قطعا پاسخ خیر خواهد بود چرا که با افزایش تعداد فیلم ها مجبور به ذخیره ساختن آنها در دایرکتوری ها و درایو های مختلف خواهید شد و پیدا کردن یک فیلم یا ویدیوی دلخواه ممکن است زمان بسیاری را از شما بگیرد و اینجاست که کاتالوگ PowerDVD طعم شیرین مدیریت قدرتمند در عین سادگی را بر زبانتان می نشاند .

.: ادامه مطلب :.

پلیر و مبدل فرمت های ویدیویی Audials Tunebite Platinum v8.0.5430

Audials Tunebite Platinum

Audials Tunebite Platinum نرم افزاری بسیار پیشرفته و چند کاره در رابطه با موزیک و ویدیو است. این نرم افزار در عین حال که یک پلیر قدرتمند است میتواند فرمت های مختلف را نیز به یکدیگر تبدیل کند و میتواند کپی رایت های صوتی DRM را به راحتی و با سرعت بالا حذف کند ! این نرم افزار همچنین میتواند فرمت WMA را به MP3 تبدیل کند که قابلیت قابل توجهی است. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله ۳GP ، H.264 ، AVI ، MP4 و WMV و .. پشتیبانی میکند. شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و حتی PS3 اجرا کنید !! هم اکنون این برنامه با لینک مستقیم از دانلود کده برای شما عزیزان آماده شده است.

.: ادامه مطلب :.

پخش و ویرایش فایل های ویدیویی با QuickTime 7.70.80.34

QuickTime

نرم افزار Quick Time Pro نرم افزار مخصوص شرکت Apple در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی  و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و … می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از پروتکل های HTTP, RTP  RTSP در سطح وب و نیز پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز  می کند. نرم افزار QuickTime 7 Pro در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و… می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار فلزیاب و قطب نمای آندروید Smart Compass Pro V2.2.2

نرم افزار فلزیاب و قطب نمای آندروید Smart Compass Pro V2.2.2
نرم افزار Smart Compass Pro V2.2.2 که یک قطب نمای حرفه ای و دقیق می باشد و مسیر و جهت را با کمترین درصد خطا برای مشخص میکند.
یکی دیگر از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نسخه پرو خود برای شما فراهم کرده است خاصیت فلزیابی آن است.شما می توانید با خاصیت مغناطیس سنج نرم افزار Smart Compass Pro سطوح فلزی را تشخیص دهید.اولین نرم افزار موبایل با ویژگی فلزیابی برای گوشیهای دارای سیستم عامل آندروید نسخه 1.6 به بالا و قابل نصب برروی تبلت های آندروید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی اکشن آخرین محافط The Last Defender HD بصورت اچ دی برای آندروید و آیفون

بازی اکشن آخرین محافط The Last Defender HD بصورت اچ دی برای آندروید و آیفون
بازی last defender یک بازی اکشن تمام عیار کافیست که نشانه را تنظیم کنید و بعد شلیک کنید.انفجار های پی دی پی نابود سازی تانک ها و درختان و بارش برف و باران و ... تمام آن چیزی است که هیجان و لذت بازی را دو چندان می کند.
با 7 نوع اسلحه مدرن و مناطق 15 گانه جنگی  با بیش از 70 مرحله متنوع که هر گز شما را خسته نمی سازد.بازی سرتاسر هیجان با محیطی گرافیکی  و شخصیت اول و دارای جلوه های ویژه در زمان انفجارها که از دیدن آنها شگفت زده خواهید شد.این بازی هم اکنون از سایت یک موبایل برای گوشی های آندروید و گوشی های آیفون و آیپاد و آیپد قابل  استفاده است با دو لینک مستقیم و جداگانه که برای دانلود کافیست با ادامه مطلب همراه شوید.

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.lxb.ir

سافت دانلود

دانلود مستند زیبای باشگاه محبوب رئال مادرید Real Madrid Documentary

سافت دانلود

سافت دانلود